Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asp diyince aklıma hep ArhanX geliyor

Gelip şöyle biliyorum böyle biliyorum diyip hava atmıştı. O zaman 14 yaşındamıydı 12 yaşındamı neydi. Aspindir'de herkeş benim kodlarımı kullanıyor felan yazmıştı. Orda da yayınlanan kodları bozup tekrar paylaşıyordu Alıyor tasarım yaptığını sanıyordu iki tane border ekleyip bgcolor="red" ekleyince Sonra gelip herkezin sitelerini kötülüyordu. Bir gün Zeynel'i kızdırmıştı. Zeynel bunun whois bilgilerinden telefonunu alıp aramıştı Babası çıkmıştı. Babasına küfür etmişti Sonra demişti oğluna sahip çık yoksa gelip döverim Sonra özür dileyip ortadan kaybolmuştu Ey gidi günler ey.

Şimdi pek bişey bilmiyorum ama zamanında aspindirdeki özenerek baktığım scriptlerin çoğunu beğenmiyorum artık.
Ordan script indirip incelerken tek farkettiğim şey nerdeyse yarıdan çoğu aynı scriptin bozmasıydı.