Asp diyince aklıma hep ArhanX geliyor
Gelip şöyle biliyorum böyle biliyorum diyip hava atmıştı. O zaman 14 yaşındamıydı 12 yaşındamı neydi. Aspindir'de herkeş benim kodlarımı kullanıyor felan yazmıştı. Orda da yayınlanan kodları bozup tekrar paylaşıyordu

Alıyor tasarım yaptığını sanıyordu iki tane border ekleyip bgcolor="red" ekleyince

Sonra gelip herkezin sitelerini kötülüyordu. Bir gün Zeynel'i kızdırmıştı. Zeynel bunun whois bilgilerinden telefonunu alıp aramıştı

Babası çıkmıştı. Babasına küfür etmişti

Sonra demişti oğluna sahip çık yoksa gelip döverim

Sonra özür dileyip ortadan kaybolmuştu

Ey gidi günler ey.

Şimdi pek bişey bilmiyorum ama zamanında aspindirdeki özenerek baktığım scriptlerin çoğunu beğenmiyorum artık.
Ordan script indirip incelerken tek farkettiğim şey nerdeyse yarıdan çoğu aynı scriptin bozmasıydı.