uyumaya gidioz hacı abey, sen napan
Kahveden demin geldim. Kahve tarihinde gördüğüm en çekişmeli oyuna tanık oldum. Hiç çıkasım gelmedi de saat 12'yi geçince kovdular. Kafalarına vurduk son elde. Felaketti. Hata affetmeyen bir oyundu. Geldim işte bi foruma bakınayım dedim. Uykumun keyfini bekliyorum bende