• 10-04-2009, 03:55:32
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Bir müddet sana yazı yazmıcam. Forumda son zamanlarda az post atılıyor. Boş boş F5 yapınca insan yaptığı işten soğuyor. Daralıyor pc de dururken. Bir müddet forum kendine gelene kadar ortadan kayboluyorum.

    Gece msn de de kimse kalmıyor. Havadan sudan konuşacak kimsede yok ya. Bu sıralar herkeşler normale çevirdi uykuyu. Acep bendemi çevirsem.

    Neyse hadi mucxs.
  • 10-04-2009, 05:35:42
    Üyeliği durduruldu
    Allah allah yav hepiniz kimse yok diyorsunuz ben milletten kaçmanın yollarını arıyorum...
  • 10-04-2009, 12:19:28
    bir süre mola veriyorum günlük tutmaya, yaşamaya devam..
  • 10-04-2009, 12:52:06
    Sevgili Günlüğüm,

    Artık zamanı geldi değil mi?
  • 10-04-2009, 12:53:35
    Misafir
    Evet uyku vakti geldi. Bende bu gün takvimi çıkardım. Gün gün işaretliycem. Olmuyor böyle. Günler hızlı geçiyor. Diyom sevgililer günü geçti. Bi baktım 9 nisan olmuş. 2 ay olcak geçeli. Vışşş.
  • 10-04-2009, 13:10:11
    Öğlen uykusu gibi yoktur kafa zaten 7/24 bi milyon ):
  • 10-04-2009, 22:25:34
    Sevgili günlük
    Dün arkadaşların evi boştu ve baya şeyler yaptık en son neler yaptığımı cebimdeki kredi kartları fişinden öğrendim gece 12 tane bira içmişim

    Ayrıca yoğunluk üstüne yoğunluk hayat devam ediyor..Yarında bağ evinde parti var yine içicez herhalde

    Kendine iyi bak günlük

    (bu arada bu konuyu çok sevmeye başladım )
  • 10-04-2009, 22:27:40
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili günlük
    Dün arkadaşların evi boştu ve baya şeyler yaptık en son neler yaptığımı cebimdeki kredi kartları fişinden öğrendim gece 12 tane bira içmişim

    Ayrıca yoğunluk üstüne yoğunluk hayat devam ediyor..Yarında bağ evinde parti var yine içicez herhalde

    Kendine iyi bak günlük

    (bu arada bu konuyu çok sevmeye başladım )
    Bende seni sevecem gel
  • 10-04-2009, 22:29:10
    sevgili günlüğüm;

    arkadaş çağırıyor efkarda bastı bi büyükle çıkıyorum var mı bir isteğin kafan atarsa gel karete kitdeyiz bye'dım