Sevgili günlüğüm;
Bir müddet sana yazı yazmıcam. Forumda son zamanlarda az post atılıyor. Boş boş F5 yapınca insan yaptığı işten soğuyor. Daralıyor pc de dururken. Bir müddet forum kendine gelene kadar ortadan kayboluyorum.
Gece msn de de kimse kalmıyor. Havadan sudan konuşacak kimsede yok ya. Bu sıralar herkeşler normale çevirdi uykuyu. Acep bendemi çevirsem.
Neyse hadi mucxs.
Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 10-04-2009, 05:35:42Üyeliği durdurulduAllah allah yav hepiniz kimse yok diyorsunuz ben milletten kaçmanın yollarını arıyorum...
- 10-04-2009, 22:25:34Sevgili günlük

Dün arkadaşların evi boştu ve baya şeyler yaptık
en son neler yaptığımı cebimdeki kredi kartları fişinden öğrendim
gece 12 tane bira içmişim 
Ayrıca yoğunluk üstüne yoğunluk hayat devam ediyor..Yarında bağ evinde parti var yine içicez herhalde
Kendine iyi bak günlük
(bu arada bu konuyu çok sevmeye başladım
)
- 10-04-2009, 22:29:10sevgili günlüğüm;
arkadaş çağırıyor efkarda bastı bi büyükle çıkıyorum var mı bir isteğin
kafan atarsa gel karete kitdeyiz
bye'dım
bir süre mola veriyorum günlük tutmaya, yaşamaya devam..