Sevgili günlüğüm;
Bir müddet sana yazı yazmıcam. Forumda son zamanlarda az post atılıyor. Boş boş F5 yapınca insan yaptığı işten soğuyor. Daralıyor pc de dururken. Bir müddet forum kendine gelene kadar ortadan kayboluyorum.
Gece msn de de kimse kalmıyor. Havadan sudan konuşacak kimsede yok ya. Bu sıralar herkeşler normale çevirdi uykuyu. Acep bendemi çevirsem.
Neyse hadi mucxs.