Sevgili günlüğüm;
Günün berbatlığı daha sabahtan belliydi.. o yüzü gördükten sonra hangi günüm artık iyi geçmişti ki ? Hele 2 haftada beni unutup arkadaşıma yavşadığı onunla gezdiği zamanlar.. Ama şimdi mutluyum çünkü 2 gün onu görmüyeceğim yaşasın !