Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlüğüm seni çok özlemişim ya. 1 haftadır banlıyım. Hayata küstüm şerefsizim. Haymac'ın nickle de herşey yazılmıyorki.
niyekine, ben zaten hep küfürden banlandım problem neki :d ben insan değilmiyi edemezmiyim *ük muhabbetleri