Amma çok canım sıkılıyor yav. Hava yağmurlu, yapacak birşey yok. Yağmurdan ve ıslanmaktan nefret ediyorum... Tabii tek başıma olursam. Arabayla gezecek yer de yok buraları küçük memleketler.

Pazartesi olsa da marmarise kaçsam.