Konu
Sevgili Günlüğüm
06-04-2009, 00:29:42
#103
teknohaberci
JohnTucker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.
Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum
;
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html
korkma korkma ne ki o
iyi geceler sana da