JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.
Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum ;
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html

korkma korkma ne ki o

iyi geceler sana da