Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.

Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum ;
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html