• 05-04-2009, 22:25:57
    #91
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o zaman hapı yuttuk. Gider devlet memuru olurduk...

    Gerçi şaka bi yana adsense olmasa badsense olurdu.
    Adsense, badsense, madsense diye uzar gider ama en iyisi şimdilik madsense
  • 05-04-2009, 22:30:32
    #92
    JohnTucker bugün mutlu gününde
  • 05-04-2009, 22:36:49
    #93
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OK hesabımın ekran görüntüsünü koyayım az sonra.
    Ama uyarıyorum 7/24 değil 9/64 çalışırsın sonra karışmam.
    Hani Göstersene bi bakayım nerde
  • 05-04-2009, 22:39:59
    #94
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani Göstersene bi bakayım nerde
    Senin iyiliğin için göstermiyor sonra çalışma azmi gelecek sana sonra JohnTucker topiğe kendisinden başka mesaj atacak kimseyi bulamıyacak oooooo uzun hikaye
  • 05-04-2009, 22:42:35
    #95
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin iyiliğin için göstermiyor sonra çalışma azmi gelecek sana sonra JohnTucker topiğe kendisinden başka mesaj atacak kimseyi bulamıyacak oooooo uzun hikaye
    Ama olmaz ki

    Meraka saldı beni şimdi görmeden duramam bi bakayım nası bişi olmazsa ben de çalışır çabalar onunla yarışacak seviyeye gelirim fena mı

    Boş boş oturuyorum şu an tv izliyip yemek yiyorum çalışmak yok hiçbir icraat yok bende
  • 05-04-2009, 22:43:52
    #96
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama olmaz ki

    Meraka saldı beni şimdi görmeden duramam bi bakayım nası bişi olmazsa ben de çalışır çabalar onunla yarışacak seviyeye gelirim fena mı

    Boş boş oturuyorum şu an tv izliyip yemek yiyorum çalışmak yok hiçbir icraat yok bende
    Sende çok tembelmişsin
  • 05-04-2009, 22:50:58
    #97
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende çok tembelmişsin

    Evet aynen benim de şikayetim bu doğrultuda elim çalışmaya varmıyor hayret birşey ya
  • 05-04-2009, 22:56:35
    #98
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet aynen benim de şikayetim bu doğrultuda elim çalışmaya varmıyor hayret birşey ya
    Geçenlerde okumuştum belki işime yarar diye linki kayıt etmiştim Sende bak istersen
  • 06-04-2009, 00:08:48
    #99
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar eğer sıkıntımız buysa benim bir fikrim var. Ayrı ayrı PM atıyorum sizlere...

    Bu arada ben evden çalışıyor sayılırım, hatta laptopumu alıp yatağımda iş yapıyorum. Yanımda kolam, sigaram, bisküvim mutlaka olur. Ama şuna inanmaya başladım artık, evden çalışarak disiplinli bir çalışma ve temiz iş yapamıyor insan. Bunun yanında bazı zorlukları da yok değil;



    Misal, insanlara ne iş yaptığını anlatamıyorsun. Hele bizimki gibi küçük yerlerde yaşıyorsanız... Hostingçiyim desem anlamaz, sitelerim var desem apartman sanır. Bilgisayarcıyım dersin, dükkanın nerde evladım der, internetle ilgileniyorum dersin, internet cafeci sanar... İnternet yayımcısıyım diyorum geçiyorum. Size bugün olanlardan bir örnek vereyim. Ben uzatmalı üni. öğrencisiyim. 7 sene bitti ama işlere daha çok önem verdiğim için okul daha bitmedi. Aslında bölümüm mükemmel herkesin hayalinde olabilecek bir bölüm ama pek tınlamıyorum şimdilik.

    Bugün pederin işyerine bir amca geldi müşteri, güler yüzlü tombiş bir beyamca sanıp selamun aleyküm hoşgeldin amca dedim, demez olaydım. Adam başladı saydırmaya, senin okul bitti mi? Ailen sana iyi dayanıyor, baba parasıyla ömür geçmez vesaire... Amcam hiç öyle göründüğü gibi değil sen dert etme dedim ama baktım adam hala saydırıyor bak dedim şu kapının önündeki araba benim. Bu yaşta kaç tane tanıdığının arabası ve evi var? Hadi eyvallah dedim, arabama atlayıp gezmeye çıktım.

    Böylede zor günlerimiz oluyor.