JohnTucker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

ama en iyisi şimdilik madsense
360
●6.716

ama en iyisi şimdilik madsense
sonra çalışma azmi gelecek sana sonra JohnTucker topiğe kendisinden başka mesaj atacak kimseyi bulamıyacak oooooo
uzun hikaye

elim çalışmaya varmıyor hayret birşey ya
belki işime yarar diye linki kayıt etmiştim
Sende bak istersen
Ama şuna inanmaya başladım artık, evden çalışarak disiplinli bir çalışma ve temiz iş yapamıyor insan. Bunun yanında bazı zorlukları da yok değil;
Aslında bölümüm mükemmel herkesin hayalinde olabilecek bir bölüm ama pek tınlamıyorum şimdilik.
Adam başladı saydırmaya, senin okul bitti mi? Ailen sana iyi dayanıyor, baba parasıyla ömür geçmez vesaire... Amcam hiç öyle göründüğü gibi değil sen dert etme dedim ama baktım adam hala saydırıyor bak dedim şu kapının önündeki araba benim. Bu yaşta kaç tane tanıdığının arabası ve evi var? Hadi eyvallah dedim, arabama atlayıp gezmeye çıktım. 