Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben (haymac) şehir dışı turu yapıcaktım zaten, account child emmiye emanet,
görüşürüz haftaya muck herkese.
Child : Haymac'cım, ufak bi konuşma sonrası sanırsam hafta sonu Dizayn1st çalışmıyormuş. Yarın telefonla konuşup haber vereyim. Şu an için cuma günü çıkarsak yola benim için herhangi bir sakıncası yok. Planlar tutarsa Ankara'ya gelirim. Dönüşte Eskişehir'den alırsın beni Hatta bi iki günde esk 'de kalırız. Aslında hafta sonu esk'de olup maça gitmek vardı.