Ne güzel gitmiş, gezmiş, görmüş, gelmişsin. Yatıp uyusana niye foruma girip mesaj yazıp enseleniyon

Şimdide uyudum numarası yapıyor Ben burdan görüyorum gözleri açık. Otobüste yer vermemek için uyuyor numarası yaparlarya, aynen öyle Mesajımı okuyuncada bıyık altından güleceğine eminim