Ne güzel gitmiş, gezmiş, görmüş, gelmişsin. Yatıp uyusana niye foruma girip mesaj yazıp enseleniyon
Şimdide uyudum numarası yapıyor

Ben burdan görüyorum gözleri açık. Otobüste yer vermemek için uyuyor numarası yaparlarya, aynen öyle

Mesajımı okuyuncada bıyık altından güleceğine eminim