anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili Günlük..
İki kız arasında yine kaldım..Napıcam ben..Bu arada bugün peder iyice yordu beni
Aşk acısı vurdu yine..İçicem de yorgunum yav..Ayrıca bugün çok araba kullandım kendimi taksi şöförü gibi hissediyorum..
Neyse günlük seni de kaynattırlar bi bu topiğimiz vardı içimizi döktüğümüz.Onunda içine ediolar Kendine iyi bak günlükcan..Mıncırdım yanaklarından.
Kuzenle gelseydinya buralara. O meret tek başına içilmez. Muhabbet ister.