Sevgili günlüğüm;
Bir müddet ortadan kayboluyorum. 20 gün önce griptim ve herşey çok güzeldi. Fakat gribim geçti geçeli dışarıdan içeri giresim gelmiyor. Çok uğraştım ama tekrar hasta olamıyorum. PC'ye geçince de R10'da refresh yapıyorum. Bakıyorum doğru düzgün mesaj yok. Sıkılıyorum ve dışarı çıkasım geliyor. İşler güçler birikti. Bu nedenle bir müddet foruma bağlanmıcam. Refresh yapıp sıkılmak yerine oturup işlerime yoğunlaşıcam.
Kafa izni nedeniyle forumdan 10 gün banlarsanız sevinirim.