tek taraflı olmuo ne yazık ki.
Oluyor.Oluyormuş daha doğrusu.Yaşayınca anlıyorsun olabileceğini.Olmasa da oluyor.Olmak zorunda.Eğer o sevgi içinde bir yerlerdeyse, eğer hep o'nu düşünüyorsan,eğer ona ulaşmak için en ufak bir bahaneye bile büyük bir umutla sarılıyorsan, eğer aklından çıktığında bile aklında olmadığı aklındaysa,eğer birazcık gururun varsa söylemiyorsun bile,söyleyemiyorsun ama seviyorsun.
Seviyorsan boşver.O'nu o yokken bile sevebilmektir sevmek.Gerçek bir sevgiyse içindeki, her haliyle güzeldir.
Tek taraflı olmuyor.Oluyor aslında.Onsuz olmuyor mu.Oluyor aslında.Bal gibi de oluyor.