Sevgili Günlük naber?
biliomusun pazar günü bi kız uğruna ölüodum..
Yanlış yoldasın
Nbr günlük ya

Yine damarlarımda kan yerine alkol geziyor

Şenlik vardı bugün kızlar filan iyi çoştuk ya

(Ayrıca bugün sanırsam bi milyara yakın para harcamışım nereye harcadıysam

) tabi ağalık yapıp tüm kızlara mcdonaldstn yemek ısmarlarsan böyle koyar adama

Neyse para puşta gerek bize dost gerek diyorum ve devam ediyorum

Hayat güzel,kafam güzel,sevgilim güzel,ben güzel daha ne istiyem günlük
Bende bayadır içmiyom. İçmişimdirde işime gelmiyor söylemek

Yarın gidemde alkole gömülem. Hadi bitir şu okuluda gel sende bu taraflara. Artık bira içmemeye çalışıyom dışarıda. Göbek aldı başını gidiyor. Sağlam bi Zeks On The Beach açınca sağlam oluyor. Hem kafasıda güzel. Ne varsa katıyorlar. WC'ye de gitmiyon bol bol.
Neyse günlüğüm, kolaçan ettim, lafımı attım geri kaçıyorum. Sonra görüşürüz.
Harbi varya, forumdan banlıyken insan çok güzel çalışıyor. Mucxs Bye bye.