ofisi erken kapattılar bende eve kaçtım hacım, biliyorsun ev arkada keşke telefon yanında olsaydı bende içimden geçirdim hacım gelsede görüşsek ben bi yere gidemiyorum filan demiştim
Aklımdan geçirdim bende ama işte kaçıncı zil olduğunu bilmiyordum sizinkisinin. Hani ufak çocuklar apartmandaki tüm zillere basıp kaçarlarya. O tarz anlaşılmıyım diye sırayla zillere basmak istemedim

Bu gün gelirim yine. Günler kaçmıyor ya

Ama şimdi uyandım. Çayımı içeyim. Telefonum 3-5 gündür kapalıydı, şimdi şarja taktım. Dolsun biraz. Kaç gün idare ederse artık. Zaten 2 gün içinde bir yerde unutur, 10 gün sonra telefonum olmadığını farkeder ararım