Bu günüm acayip iğrençti. Gün boyu uyumaya çalışıp bi sağa bi sola döndüm uyuyana kadar canım çıktı. Akşam 6 da uyandım. Dedim dışarı çıkayım. Telefonumun şarjı yoktu. Almadım bile yanıma. Kimseleri bulamadım. Daraldım. Atladım gittim Haymac'ı görmeye. Baktım yok. Telefonumda yoktu arayamadım. Geri geldim. Daralmaya devam ettim. Saat 4 olmuş. Haylen daralıyorum. tRn en son yazı yazıyordu. Pc de uyuyakaldı heralde. Bi arkadaş var o da iletide fırça atmış. Yazı yazmıyom bende. TV'de de birşey yok. Pazartesileri hep böyle ıgreeenç mi geçer anlamadım. Cumartesi günü barda melenk gördüm bir tane. Geçen seferde dikkatimi çekmişti ama öyle işte. Ah ulen ah. Cumartesi garanti görürümde acaba yarında çıksam görürmüyüm diye düşünüyorum