Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonumun şarjı yoktu. Almadım bile yanıma. Kimseleri bulamadım. Daraldım. Atladım gittim Haymac'ı görmeye. Baktım yok.
ofisi erken kapattılar bende eve kaçtım hacım, biliyorsun ev arkada keşke telefon yanında olsaydı bende içimden geçirdim hacım gelsede görüşsek ben bi yere gidemiyorum filan demiştim