• 23-04-2007, 23:51:10
    #28
    ****** kilidini kaybetmiş
  • 23-04-2007, 23:52:14
    #29
    Misafir
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne burası arkadaslar yarısma programımı kim gitsin kim kalsın oylamaya sunalım o zman bırakın böle konusmayı gidicek olan varsa ceksin gitsin sölemeye gerek yok propagandaya dönüstü olay resmen
    propoganda yapmak isteseydim bu başlığı ben açardım.

    son mesajımı başlığa yazamadım adam özel mesaj attım. propoganda yapmak isteseydim özel mesaj atmazdım foruma yazardım.

    ama adam burada benim onuruma bir yazı yazmaya kalkarsa ona gereken cevabı veririm.

    ben bu foruma açıldığında beri üyeyim ve bir kere bile kimse onurum hakkında yazı yazmamıştır çünkü ben bunu gerektirecek bir şey yapmamışımdır.

    ama bu arkadaşın onuru ile ilgili çok mesaj vardır benin bu forumda para veya dolandırıcılıkla ilgili bir kere bile adım anılmamıştır ama bu adamla ilgili mesajları arasan bulabilirsin.
  • 23-04-2007, 23:53:32
    #30
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası bizi bağlar seni bağlamaz.
    ayrıca ağzına küfür çok güzel yakışıyor , kendine yakışanı yapıyorsun .
    tebrikler.
    Peki bu hakaretleri kim etti ?Bunlarda sana yakışanlarmı..

    https://www.r10.net/514843-post103.html
    https://www.r10.net/514877-post106.html
  • 23-04-2007, 23:53:34
    #31
    batıserver o konuya hiç girmemiştim demin baştan sona okudum.

    haklılığın veya haksızlığın konusunda birşey demiyorum

    lakin ortada bir suçlama yapıldı firma olmadığına dair.

    sende kapı gibi kanıt gösterdin.

    iddia sahibi dax senden ricam özür dilemendir.aksi takdirde ban yememen için hiçbir neden göremiyorum ki ticaret de bir kere karalandınmı geri dönüşü olmaz.

    sende bunu yaptın.
  • 23-04-2007, 23:55:23
    #32
    Misafir
    Hayır Dax Özür dileme Çünkü Özür dilenecek hiçbirşey yapmadın.

    Asıl Sana hakaret eden ve seninle yaptığı Özel konuşmaları burada yayınlayarak ticari bir karmaşa içinde insan ahlaklığını hiçe sayan İnsanlar özür dilesin.

    Dax 'ın banlanmasını gerektirecek HİÇBİRŞEY YOK FORUM KURALLARINA GÖRE.
  • 23-04-2007, 23:56:25
    #33
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    propoganda yapmak isteseydim bu başlığı ben açardım.

    son mesajımı başlığa yazamadım adam özel mesaj attım. propoganda yapmak isteseydim özel mesaj atmazdım foruma yazardım.

    ama adam burada benim onuruma bir yazı yazmaya kalkarsa ona gereken cevabı veririm.

    ben bu foruma açıldığında beri üyeyim ve bir kere bile kimse onurum hakkında yazı yazmamıştır çünkü ben bunu gerektirecek bir şey yapmamışımdır.

    ama bu arkadaşın onuru ile ilgili çok mesaj vardır benin bu forumda para veya dolandırıcılıkla ilgili bir kere bile adım anılmamıştır ama bu adamla ilgili mesajları arasan bulabilirsin.
    Dax cesurca konusuyosun beni yanlıs anladın sözüm sana degildi ben batı servera söledim gelen özel mesajı özelde saklaması lazımdı buraya tasımaya gerek yoktu..

    Gecen yaptıgım bi yorum sutune özel mesaj geldi bende mesajımı editledim ama gelen mesajı yayınlayıp atan arkadası rezilde edebilirdim ama gerek duymadım bunu yapmak insanın kendi degerini azaltır umarım ikinizinde istedigi sekilde bu olay sonuclanır.
  • 23-04-2007, 23:56:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    adam ettiği küfrün farkında değilsin sanırım ******.
    neyse çokta tın değil onun küfrü.
    at izi , it izi ortaya çıktı.
    boku at izi kalsın devri kapanmış oldu.
  • 23-04-2007, 23:57:15
    #35
    Misafir
    hostbank bana yapmam gerekenleri 2. kez söylüyorsun bende seni 2. kez uyarıyorum benim yaptıklarımdan sen sorumlu değilsin bana ne yapacağımı söyleme.

    ben şu anda hala bu adamın firma olduğuna ve ofisi olduğuna inanmıyorum bu benim düşüncemdir.

    bu forumda benim güvenilirliğim ve senin güvenilirliğin vardır ben bana güvenenlere bu adamdan alışveriş yapmayın yazık olur diyorum isteyen senden alışveriş yapar isteyen yapmaz.
  • 23-04-2007, 23:59:45
    #36
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostbank bana yapmam gerekenleri 2. kez söylüyorsun bende seni 2. kez uyarıyorum benim yaptıklarımdan sen sorumlu değilsin bana ne yapacağımı söyleme.

    ben şu anda hala bu adamın firma olduğuna ve ofisi olduğuna inanmıyorum bu benim düşüncemdir.
    seninle tartışmayacağım

    uzar gider sonra.

    adam firma mı değil mi tartışması yapma.çünkü firma.

    ama ofisi var mı diye merak ediyorsan gider yerinde ziyaret edersin.

    buradan küfürleşmek mantıksız.

    yazık ediyorsunuz