• 24-04-2007, 00:34:36
    #55
    server parasını ödeyebilen herkes vergi levhası çıkarma ve dükkan kirasını ödeme konusunda da sorun yaşamaz.

    önemli olan şahsın için vergi çıkarmış olman yada olmaman değil. arkanda duran vergi levhasının önünde kurumsal bir kimlik ile durabilmendir.

    Müşterine karşı yaptığın eylem ile ve forumdaki sokak ağzıyla yaptığın konuşmalar ve hakaretler ile bırakıyorum kurumsal kimliğini, kişisel kimliğin içinde pek güzel şovlar yapamadın.

    Bir firma yada kişi eğer ticaret yapıyorsa bunu nasıl yapması gerektiği konusunda da eğimini almalı.Ve sağlam bir eğitime ihtiyacın olduğunu düşünüyorum batıserver.
  • 24-04-2007, 00:36:24
    #56
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma oldugunda sana devlet 1 belge veriyor denetlemeye geldiklerinde goster diye forumda hakkında bir iddaa olursa cıkarır koyarsın foruma konu kapanır

    ben foruma yeni uye olmusum öle geziyorumdiyelim nerden bilcem batının firma oldugunu adının altında bu sahıs firmadır yazmıyor ya.. bide dusunmek lazım ben bu konuyu okusam batıdan bişey almam bidaha sizde böle dusunun birazda Allah satıslarını arttırtsın gözümüz yok ama al buda kapak olsun falan lise agızları bunlar bir firmaya yakısmaz


    ahmet kardeşim zaten batıserver sitesinde vergi numarasını,ofis bilgilerini belirtmiş bu kişi karalamayı yapmadan önce batıserverın sitesine bakmadımı bu kadarda acemice birisi suçlanamaz ya
  • 24-04-2007, 00:39:01
    #57
    Misafir
    ben konu uzamasın o levhadan sonra forumu bırakmayı kabul ediyorum diyoum ama hala batı firma diyorsunuz madem uzatıyorsunuz bu yazdıklarımı okuyun.
    ben 7 senelik muhasebe eğitimi almış bir insanım ve batı firma değil diyorum şimdi bunu nasıl söylersin adamın levhası var diyeceksiniz anlarsanız anlatıyorum.

    türkiyede her vergi veren kişi firma değildir.
    ünvan olarak bu ünvan hiçbir sanayi ve ticaret odasındada tescilli değildir. ben bugün aynı isimde şirket açarım ve bu adamın şirketini kapattırırım adımı kullanıyor diye.

    siz bu adamı mahkemeye verirken batı serveri mahkemeye veremezsiniz şahsına dava açmanız gerekir çünki ortada bir şirket yok şahıs şirketi var.
    ama ben genede söylediğim laf nedeniyle forumu bırakıyorum daha fazla uzatmazsanız sevineceğim.
  • 24-04-2007, 00:40:08
    #58
    Misafir
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahmet kardeşim zaten batıserver sitesinde vergi numarasını,ofis bilgilerini belirtmiş bu kişi karalamayı yapmadan önce batıserverın sitesine bakmadımı bu kadarda acemice birisi suçlanamaz ya
    evet o vergi numarasından sorguladım ve batıserver diye bir şirketle bağlantı kuramadım yukarıdaki yazmı okursan anlarsın
  • 24-04-2007, 00:43:16
    #59
    Semih arkadasım uyelik tarihine bakılırsa 3. ayın bitmek üzere az cok gezerken forumda gormussundur bakkal adına com tr alan adamları milleti dolandırıp kacanları.. ben istanbuldayım 15 milyon insanın arasında yasıyorum alırım bi vergi levhası az paint biliyosan kendi adıma düzenlerim kurarım sirketimide ona bide gorsel bir site hazırlarım heryere sirket yazıları falan al sana hosting firması..sitede yazanlar bir sayfa sadece önemli olan onun yukunu kaldırabilmekte bence konu batının bu muhabbeti buralara kadar getirmesi kendisine ve kurdugu firmasına yakısmayan bir uslupla konusmasıdır.
  • 24-04-2007, 00:43:16
    #60
    Halk dilinde şahıs firması denilen şey Vergi Mükellefliği'nden başka birşey değildir. Ama unutulmaması gereken nokta, vergi mükellefleri de ticaret odası kaydı yaparak isimlerini tescil ettirebilme imkanına sahipler.
  • 24-04-2007, 00:43:37
    #61
    şahıs veya şirket nihayetinde bir vergi numarası var ve firma neyse uzatma dedin bende kesiyorum yolun açık olsun...
  • 24-04-2007, 00:45:51
    #62
    Misafir
    desperado o imkana sahipler ama anlatmaya çalıştığım böyle bir tescil söz konusu değil.

    o ünvana ben sahip olursam eğer bu şahsın adımı kullanarak ticaret yapmasına engel olurum hatta ceza almasına neden olurum.

    bir adamın ben firmayım demesi için gelir vergisi mükellefi değil kurumlar vergisi mükellefi olması gerekir.
  • 24-04-2007, 00:47:20
    #63
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Semih arkadasım uyelik tarihine bakılırsa 3. ayın bitmek üzere az cok gezerken forumda gormussundur bakkal adına com tr alan adamları milleti dolandırıp kacanları.. ben istanbuldayım 15 milyon insanın arasında yasıyorum alırım bi vergi levhası az paint biliyosan kendi adıma düzenlerim kurarım sirketimide ona bide gorsel bir site hazırlarım heryere sirket yazıları falan al sana hosting firması..sitede yazanlar bir sayfa sadece önemli olan onun yukunu kaldırabilmekte bence konu batının bu muhabbeti buralara kadar getirmesi kendisine ve kurdugu firmasına yakısmayan bir uslupla konusmasıdır.

    ahmet kardeşim bende istanbulda yaşıyorum senin dediğinde dogru bir çok *********** geldi geçti bu forumdan ama batıserver hakkında bir kötü mesaj görmedim bunca zamandır ben hala batıyı savunuyorum olay yanlış anlaşılıyor neyse bu konudaki son cevabı yine batıserver verecek