Firma oldugunda sana devlet 1 belge veriyor denetlemeye geldiklerinde goster diye forumda hakkında bir iddaa olursa cıkarır koyarsın foruma konu kapanır
ben foruma yeni uye olmusum öle geziyorumdiyelim nerden bilcem batının firma oldugunu adının altında bu sahıs firmadır yazmıyor ya.. bide dusunmek lazım ben bu konuyu okusam batıdan bişey almam bidaha sizde böle dusunun birazda Allah satıslarını arttırtsın gözümüz yok ama al buda kapak olsun falan lise agızları bunlar bir firmaya yakısmaz
ahmet kardeşim zaten batıserver sitesinde vergi numarasını,ofis bilgilerini belirtmiş bu kişi karalamayı yapmadan önce batıserverın sitesine bakmadımı bu kadarda acemice birisi suçlanamaz ya