server parasını ödeyebilen herkes vergi levhası çıkarma ve dükkan kirasını ödeme konusunda da sorun yaşamaz.
önemli olan şahsın için vergi çıkarmış olman yada olmaman değil. arkanda duran vergi levhasının önünde kurumsal bir kimlik ile durabilmendir.
Müşterine karşı yaptığın eylem ile ve forumdaki sokak ağzıyla yaptığın konuşmalar ve hakaretler ile bırakıyorum kurumsal kimliğini, kişisel kimliğin içinde pek güzel şovlar yapamadın.
Bir firma yada kişi eğer ticaret yapıyorsa bunu nasıl yapması gerektiği konusunda da eğimini almalı.Ve sağlam bir eğitime ihtiyacın olduğunu düşünüyorum batıserver.