Semih arkadasım uyelik tarihine bakılırsa 3. ayın bitmek üzere az cok gezerken forumda gormussundur bakkal adına com tr alan adamları milleti dolandırıp kacanları.. ben istanbuldayım 15 milyon insanın arasında yasıyorum alırım bi vergi levhası az paint biliyosan kendi adıma düzenlerim kurarım sirketimide ona bide gorsel bir site hazırlarım heryere sirket yazıları falan al sana hosting firması..sitede yazanlar bir sayfa sadece önemli olan onun yukunu kaldırabilmekte bence konu batının bu muhabbeti buralara kadar getirmesi kendisine ve kurdugu firmasına yakısmayan bir uslupla konusmasıdır.