• 23-04-2007, 23:16:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    birşey yazmayacağım , gerçekleri arkadaşlar gördü
    moderatör arkadaşa rica ettim zaten.
    bu yazıyı bir süre silmesi için.
  • 23-04-2007, 23:18:11
    #11
    Misafir
    Dax Çok aşırı gereksiz bir tartışmaya giriyorsun ve sırf bu tartışma yüzünden forumu bırakıyorsun..

    Komik abi gerçekten bişi demiyorum.Eğer sebep buysa hiç durma.
  • 23-04-2007, 23:19:12
    #12
    saçma bir konu. iki tarafı da tanımam. ama dax tan isteğim forumdan ayrılmamasıdır. mantıklı adamlara ihtiyacımız var.
  • 23-04-2007, 23:19:50
    #13
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşey yazmayacağım , gerçekleri arkadaşlar gördü
    moderatör arkadaşa rica ettim zaten.
    bu yazıyı bir süre silmesi için.
    Benim gördüğüm tek şey Forumu kişisel(ticari) amaçları uğruna kullanan bir hostçu.

    edit: Bu forumda hiçbir üye Kafasına göre Konu açıp istediği zaman sildirme hakkına sahip değil
  • 23-04-2007, 23:27:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ****** ;
    emin misin peki ?
  • 23-04-2007, 23:27:44
    #15
    bu konu bence de cok sacma. bakın sizler sayesinde gene post kasıyoruz böyle sacma konular acmayın post kastikca saygınlıgımız artiyormus zaten ona göre ?
  • 23-04-2007, 23:29:19
    #16
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** ;
    emin misin peki ?
    Pardon neyden eminmiyim ?
  • 23-04-2007, 23:32:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gördüğüm tek şey Forumu kişisel(ticari) amaçları uğruna kullanan bir hostçu.

    edit: Bu forumda hiçbir üye Kafasına göre Konu açıp istediği zaman sildirme hakkına sahip değil
    napalım ;
    bahsi mevzu firma ismi olunca hele bir de şaklabanlar kirletince mecburen böyle yapıyoruz.
    sen olsan acaba ne yapardın merak ettim
    mynet.com da haber mi yayınlardın
    aaa yoksa google de ana sayfaya index mi atardın
  • 23-04-2007, 23:33:51
    #18
    Özeldeki tartışmayı genele atmak bence mantıksız. Dax haksız bile olsa ki zannetmiyorum. Bu tartışma aranızda ise ve sen rahatsızsan admine mail at. ne buraya atıyorsun.