****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gördüğüm tek şey Forumu kişisel(ticari) amaçları uğruna kullanan bir hostçu.

edit: Bu forumda hiçbir üye Kafasına göre Konu açıp istediği zaman sildirme hakkına sahip değil
napalım ;
bahsi mevzu firma ismi olunca hele bir de şaklabanlar kirletince mecburen böyle yapıyoruz.
sen olsan acaba ne yapardın merak ettim
mynet.com da haber mi yayınlardın
aaa yoksa google de ana sayfaya index mi atardın