• 23-04-2007, 23:36:00
    #19
    Bu konu haberden cıktı kişisel catısmaya donustu arkadaslar bence ikinizde konuyu burda kapatın en azından herkesin önümde tartısmak size yakısmıyor haklı haksız kim bilmiyorum ama kimin kimle hesabı varsa bunu birer bir gormesi lazım benim gorusum bu ne dersiniz bilmiyorum
  • 23-04-2007, 23:36:38
    #20
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napalım ;
    bahsi mevzu firma ismi olunca hele bir de şaklabanlar kirletince mecburen böyle yapıyoruz.
    sen olsan acaba ne yapardın merak ettim
    mynet.com da haber mi yayınlardın
    aaa yoksa google de ana sayfaya index mi atardın
    Nasılki istediğin zaman açtığın konuyu kapatma hakkına sahip değilsen !

    Nasılki yanlış kategoriye konu açma hakkına sahip değilsen !

    Nasılki bir üyeyle yaptıgın özel konuşmayı ticari rantların ugruna forum etiği dışında yayınlaman dogru değilse !

    Forum üyelerine hakaret etme hakkınada sahip değilsin.

    Şuan yetkim olsaydı bu forumda 1 dk duramazdın emin ol.
  • 23-04-2007, 23:39:14
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasılki istediğin zaman açtığın konuyu kapatma hakkına sahip değilsen Nasılki yanlış kategoriye konu açma hakkına sahip değilsen nasılki bir üüyeyle yaptıgın özel konuşmayı ticari rantların ugruna forum etiği dışında yayınlaman dogru değilse Forum üyelerine hakaret etme hakkınada sahip değilsin.
    senin dediğin olsun.
  • 23-04-2007, 23:40:28
    #22
    Misafir
    Benim dediğim olsa şuan burada olamazdın.
  • 23-04-2007, 23:45:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ben orada bir söz kullandım , bu adam banlanmazsa bu forumdan çıkarım diye bekleyeceğiz.
    admin banlamazsa ben çekerim ,
    ama onurlu giderim o ayrı konu
  • 23-04-2007, 23:48:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...server-12.html
    yukarıdaki linkten alıntıdır
    kendi yazım olduğu gibi tekrar yazıyorum.
    -----
    bekleyin , şu an tarayıcım yok
    dışarıdan çekip göndercem.
    eğer bu kişiliksiz herif bu forumdan banlanmazsa
    bu foruma girmeyeceğim...
    son notumu da iletmiş oldum.
    ------
  • 23-04-2007, 23:48:23
    #25
    Misafir
    batıserver bana bir mesajda daha hakaret edersen seni o efisinde çoğaltırım.

    alevi katliamlarında sitesini kapatarak bu olayı paraya çevirmeye çalışan biri bana onurdan bahsetmesin.
  • 23-04-2007, 23:48:39
    #26
    Ne burası arkadaslar yarısma programımı kim gitsin kim kalsın oylamaya sunalım o zman bırakın böle konusmayı gidicek olan varsa ceksin gitsin sölemeye gerek yok propagandaya dönüstü olay resmen
  • 23-04-2007, 23:49:48
    #27
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    batıserver bana bir mesajda daha hakaret edersen seni o efisinde çoğaltırım.

    alevi katliamlarında sitesini kapatarak bu olayı paraya çevirmeye çalışan biri bana onurdan bahsetmesin.

    orası bizi bağlar seni bağlamaz.
    ayrıca ağzına küfür çok güzel yakışıyor , kendine yakışanı yapıyorsun .
    tebrikler.