Bu konu haberden cıktı kişisel catısmaya donustu arkadaslar bence ikinizde konuyu burda kapatın en azından herkesin önümde tartısmak size yakısmıyor haklı haksız kim bilmiyorum ama kimin kimle hesabı varsa bunu birer bir gormesi lazım benim gorusum bu ne dersiniz bilmiyorum