https://www.r10.net/hosting-sikayetle...server-12.html
yukarıdaki linkten alıntıdır
kendi yazım olduğu gibi tekrar yazıyorum.
-----
bekleyin , şu an tarayıcım yok
dışarıdan çekip göndercem.
eğer bu kişiliksiz herif bu forumdan banlanmazsa
bu foruma girmeyeceğim...
son notumu da iletmiş oldum.
------