• 24-04-2007, 00:01:46
    #37
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seninle tartışmayacağım

    uzar gider sonra.

    adam firma mı değil mi tartışması yapma.çünkü firma.

    ama ofisi var mı diye merak ediyorsan gider yerinde ziyaret edersin.

    buradan küfürleşmek mantıksız.

    yazık ediyorsunuz
    zaten büro adresimi elli defa yazdım
    sitemde de yazıyor
    büro telefonum da yazıyor
    isteyen arasın isteyen gelsin.
    dediğin gibi ...
  • 24-04-2007, 00:02:05
    #38
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam ettiği küfrün farkında değilsin sanırım ******.
    neyse çokta tın değil onun küfrü.
    at izi , it izi ortaya çıktı.
    boku at izi kalsın devri kapanmış oldu.
    biri bana salak herif diyecek susucam..
    kalkıcak özel mesjalarımı konu açarak paylaşacak susucam..

    AAA bir yere kadar dimi
  • 24-04-2007, 00:02:44
    #39
    Misafir
    ben kimseye küfür etmedim çoğaltma yöntemimi bilmediğiniz için küfür olarak algılamış olabilirsiniz:d
  • 24-04-2007, 00:03:48
    #40
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri bana salak herif diyecek susucam..
    kalkıcak özel mesjalarımı konu açarak paylaşacak susucam..

    AAA bir yere kadar dimi

    biri bana sen firma değilsin diye dalgaya alacak , ben de mal gibi susacam
  • 24-04-2007, 00:05:13
    #41
    Misafir
    BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri bana sen firma değilsin diye dalgaya alacak , ben de mal gibi susacam
    Burası sence dingonun ahırımı ?

    Gidersin modlara şikayet edersin gerekiyor ise gereken yapılır.

    O insana hakaret etmen anlamına gelirmi

    Hayır Çünkü r10.net kurallarına göre BU aykırı.
  • 24-04-2007, 00:06:53
    #42
    Üyeliği durduruldu
    evet aynen katılıyorum.
    burası dingonun ahırı değil
    ve kimse kimseyle öyle firmasını ayaklar altına alamaz!
  • 24-04-2007, 00:07:48
    #43
    Misafir
    Onun 1 hatası varsa bence senin şuan 10 hatan var

    Sorunda burdaya.
  • 24-04-2007, 00:08:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    muhtemelen öyledir
  • 24-04-2007, 00:10:58
    #45
    Misafir
    Uzunca yazılar yazmak isterdim ama zamanım yok çıkmam gerekiyor.

    Yetkili arkadaşlar zaten gerekeni yapacaklardır.

    İyi ticaretler size.