BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri bana sen firma değilsin diye dalgaya alacak , ben de mal gibi susacam
Burası sence dingonun ahırımı ?

Gidersin modlara şikayet edersin gerekiyor ise gereken yapılır.

O insana hakaret etmen anlamına gelirmi

Hayır Çünkü r10.net kurallarına göre BU aykırı.