biri bana sen firma değilsin diye dalgaya alacak , ben de mal gibi susacam
Burası sence dingonun ahırımı ?
Gidersin modlara şikayet edersin gerekiyor ise gereken yapılır.
O insana hakaret etmen anlamına gelirmi
Hayır Çünkü r10.net kurallarına göre BU aykırı.