• 23-04-2007, 23:00:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    aşağıdaki yazı dax isimli nickli şahıstan pm olarak gönderilmiştir.
    okuyun!!
    yazı herkes okuduktan sonra silinsin.
    ama herkes okusun.

    ----------
    batı internet iletilim ünvanına sahip bir firma olmamasına rağmem.

    bu levhadan sonra üyeliğimi modlar silebilir. foruma son mesajımdır.

    görüntüdeki levha şahıs şirketine hazırlanmış vergi levhasıdır. ünvan olarak batı internet iletişim diye bir ünvan sahibi şirket bursa veya türkiyede yok. ama levhada ünvan kısmına yazılmış yazı var.

    yetkililer üyeliğimi silebilir.

    bu mesajı yazdım ve konu kilitlenmiş.

    radmin msnde görünmüyor şimdi özel mesaj atıp üyeliğimi sildiriyorum.
    ----------
  • 23-04-2007, 23:03:25
    #2
    Misafir
    dax sanırım ayrılmak istiyordu öyle bir hava sezdim Çok aşırı gereksiz bir tartışma çünkü girdiği.Daxı severim ama ayrılmak istiyorsa birşey diyemem.

    Bunun dışında Konuyu açmaktaki amacını anlayamadım.Zaten kategoride yanlış.

    Herkes okuduktan sonra silinsin ne demek ?Nekadar saçma sapan bir cümle.
  • 23-04-2007, 23:03:36
    #3
    nedir anlamadım

    senin firma olmadığını mı iddia ediyor ?
  • 23-04-2007, 23:04:17
    #4
    olay nedir? sanırım cok sinirli bir şekilde yazılmıs bu mesaj?
  • 23-04-2007, 23:05:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    herkes yazsın kimse umrumda değil.
    hepinizi tek tek seviyorum
  • 23-04-2007, 23:08:23
    #6
    Misafir
    Ama ben seni sevmiyorum.Özellikle bu konudan sonra.

    Özel mesaj Özel mesajdır.Adı üstünde ''Özel''.Kişilere Şov yada kendine ticari rand sağlamak amaçlı konu açarak sunmanı gerektiren şeyler değildir.

    Yaşadığın bir gergin tartışma var.Üstelik bunun sonucu forumdan birisi ayrılıyor

    Ve sen geyik smiley yapıyorsun.
  • 23-04-2007, 23:12:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    firmamın güvenliği ve sürerliği için gerekliydi bu yazı kardeşim.
    benim için yazılanları nasıl okuduysalar bu yazıyı da okumak zorundalar!
    ben çocuk yetiştirme yurdu değilim , tasarım firmasıyım.!
    anlaşıldığını umuyorum.
    şu an yarıda bıraktığım bir ton işin ardından hala buradayım.
  • 23-04-2007, 23:14:14
    #8
    Misafir
    Ben senin kardeşin değilim.

    Ayrıca Ortada komik birşey olmadığını düşünüyorum hala ne o öyle gülme smileyleri falan

    hiç yakıştıramadım.
  • 23-04-2007, 23:15:07
    #9
    Misafir
    o son mesajımı foruma atamadığım için burada son olarak bir mesaj yazmak istedim.

    o mesajı ben zaten foruma yazacağım için mesajı buraya yazmasına birşey söylemeyeceğim

    ama şu andaki düşüncem beni bilen bilir tanıyan tanır foruma üye olmuş çapulcuların beni tanıması yada sevmesi gerekmez. 1 paket daha fazla satacağım diye forumda binlerce mesaj yazıp saygınlık kazanma peşideki hostçularıda oldum olası sevmedim sevmeyeceğimde bu piyasada host satan sağlam adamları ben tanıyorum ama bu foruma girip adam gibi adamdan host almak ne yazıkki artık zor. bu foruma girmiş yeni bir adamın benim çalıştığım host firmalarından host alması imkansız çünkü mesaj sayıları malesef "spamcı" host firmalarının mesajları arasında ezilecektir.

    benim forumu bırakmamla forum birşey kaybetmez bende kaybetmem

    ama senin gibi çapulcular forumda olduğu için forumda kullanıcılarda çok şe kaybediyor.

    forumda kırdığım insan varsa ki vardır hepsinden özür dilerim.