o son mesajımı foruma atamadığım için burada son olarak bir mesaj yazmak istedim.

o mesajı ben zaten foruma yazacağım için mesajı buraya yazmasına birşey söylemeyeceğim

ama şu andaki düşüncem beni bilen bilir tanıyan tanır foruma üye olmuş çapulcuların beni tanıması yada sevmesi gerekmez. 1 paket daha fazla satacağım diye forumda binlerce mesaj yazıp saygınlık kazanma peşideki hostçularıda oldum olası sevmedim sevmeyeceğimde bu piyasada host satan sağlam adamları ben tanıyorum ama bu foruma girip adam gibi adamdan host almak ne yazıkki artık zor. bu foruma girmiş yeni bir adamın benim çalıştığım host firmalarından host alması imkansız çünkü mesaj sayıları malesef "spamcı" host firmalarının mesajları arasında ezilecektir.

benim forumu bırakmamla forum birşey kaybetmez bende kaybetmem

ama senin gibi çapulcular forumda olduğu için forumda kullanıcılarda çok şe kaybediyor.

forumda kırdığım insan varsa ki vardır hepsinden özür dilerim.