Ama ben seni sevmiyorum.Özellikle bu konudan sonra.

Özel mesaj Özel mesajdır.Adı üstünde ''Özel''.Kişilere Şov yada kendine ticari rand sağlamak amaçlı konu açarak sunmanı gerektiren şeyler değildir.

Yaşadığın bir gergin tartışma var.Üstelik bunun sonucu forumdan birisi ayrılıyor

Ve sen geyik smiley yapıyorsun.