• 24-04-2007, 01:01:33
    #73
    Misafir
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence daha uzatmayalım bu konuya batıserver en iyi cevabı verecektir çünkü en iyisini bilen yine odur ve savunma hakkı vardır...
    Kapak olsun dedi daha ne diyecek

    Okadar komiksinizki şuan kurduğunuz cümlelere kahkahalarla gülüyorum
  • 24-04-2007, 01:01:55
    #74
    Bende senin gibi dusunuyorum eger bir insanda azda olsa onur varsa bir yanlıs bir hata bir aksaklık bir yanlıs gordugunde söylüycek bunun tartısması olmaz sölemezse zaten karsımıza gecip savunma yapamaz forumu bırakma olayına gelince bana gore yanlıs bırakıp gitmek hakkında söylenenleri kabul etmek anlamına gelir forumda kalmaksa dimdik durup sizinle herzaman savasacak gucum var anlamındadır siz ne dusunuyorsunuz bilemem ama ben böle dusunurum
  • 24-04-2007, 01:03:36
    #75
    Harbi adam konuyu okuyanlara yorum yazanlara son cevabm kapak olsun dedi gitti bide gelip savunmamı yapıcak hangi yuzle ne cesaretle hangi kelimelerle yapıcak merak ediyorum dogrusu
  • 24-04-2007, 01:07:56
    #76
    ben hem batıserverın hemde D_A_X ın ayrılma taraftarı değilim her sorunun bir çözümü vardır bu arada ****** gülmene gerek yok ben bizim şimdi yazdıklarımız hakkında cevap hakkı vardır diyorum...
  • 24-04-2007, 01:09:57
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadi uyku vakti
    sabah işe gideniniz okula gideniniz vardır..