Konu
Okuyun sadece 5 dk...
24-04-2007, 01:07:56
#76
cansemih
ben hem batıserverın hemde D_A_X ın ayrılma taraftarı değilim her sorunun bir çözümü vardır bu arada ****** gülmene gerek yok ben bizim şimdi yazdıklarımız hakkında cevap hakkı vardır diyorum...