Bende senin gibi dusunuyorum eger bir insanda azda olsa onur varsa bir yanlıs bir hata bir aksaklık bir yanlıs gordugunde söylüycek bunun tartısması olmaz sölemezse zaten karsımıza gecip savunma yapamaz forumu bırakma olayına gelince bana gore yanlıs bırakıp gitmek hakkında söylenenleri kabul etmek anlamına gelir forumda kalmaksa dimdik durup sizinle herzaman savasacak gucum var anlamındadır siz ne dusunuyorsunuz bilemem ama ben böle dusunurum