• 24-04-2007, 00:47:29
    #64
    D_A_X kesinlikle sana katılıyorum. Sadece ek bilgi olsun diye belirttim.
  • 24-04-2007, 00:48:25
    #65
    Üyeliği durduruldu
    tartışma yüzünden r10'dan ayrılmanızı anlamıyorum
  • 24-04-2007, 00:48:39
    #66
    Misafir
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahıs veya şirket nihayetinde bir vergi numarası var ve firma neyse uzatma dedin bende kesiyorum yolun açık olsun...
    birader zaten yeni kanunda bütün 18 yaşını geçmiş tc vatandaşlarının vergi kimlik numarası alması şartı var benimde vergi numaram var ama sen -18 isen bunlardan haberin olmayabilir tabi.
  • 24-04-2007, 00:50:50
    #67
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birader zaten yeni kanunda bütün 18 yaşını geçmiş tc vatandaşlarının vergi kimlik numarası alması şartı var benimde vergi numaram var ama sen -18 isen bunlardan haberin olmayabilir tabi.
    bende 19 yaşındayım benimde vergi numaram var arkadaşım
  • 24-04-2007, 00:53:37
    #68
    Misafir
    o zaman neden vergi numarası var firma diyorsun o zaman herkes doğuştan firma.
  • 24-04-2007, 00:54:02
    #69
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tartışma yüzünden r10'dan ayrılmanızı anlamıyorum
    Bencede DaX kalmalısın gitmen için bi neden yok herkes gordugunu sölemek zorunda aklına takılanları sorarak süphelerini gidermek senin en dogal hakkın uslubundada bi yanlıs yok bence yonetim konuyu degerlendirecektir zaten sen dogru olanı yaptın
  • 24-04-2007, 00:56:15
    #70
    Üyeliği durduruldu
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede DaX kalmalısın gitmen için bi neden yok herkes gordugunu sölemek zorunda aklına takılanları sorarak süphelerini gidermek senin en dogal hakkın uslubundada bi yanlıs yok bence yonetim konuyu degerlendirecektir zaten sen dogru olanı yaptın
    ben sevilen ve işimize yarayan insanların ufak bir tartışma yüzünden forumu bırakıp gitmelerine anlam veremiyorum,kim oldukları önemli değil
  • 24-04-2007, 00:59:14
    #71
    Vergi numarası olarak artık tc kimlik numaramız kullanılıyor.
    Batıserver müşterisinin sorununu misafirleriyle ilgileneceğine çözmüş olsaydı bugün bunlar yaşanmaz kimsenin başı ağrımazdı.

    D_A_X ilk üyelerden olduğunu belirtmişsin böyle bir olay yüzünden bırakıp gitmen ne kadar doğru? Çocuk değilsiniz hiçbiriniz özür dilesin diyaloguna girmeye gerek yok.Farkındamısınız bilmiyorum ama diğer sorunu olduğu için konuyu açan arkadaş yok onun sorunu çözüldümü hala bilmiyoruz.
  • 24-04-2007, 01:00:33
    #72
    bence daha uzatmayalım bu konuya batıserver en iyi cevabı verecektir çünkü en iyisini bilen yine odur ve savunma hakkı vardır...