AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede DaX kalmalısın gitmen için bi neden yok herkes gordugunu sölemek zorunda aklına takılanları sorarak süphelerini gidermek senin en dogal hakkın uslubundada bi yanlıs yok bence yonetim konuyu degerlendirecektir zaten sen dogru olanı yaptın
ben sevilen ve işimize yarayan insanların ufak bir tartışma yüzünden forumu bırakıp gitmelerine anlam veremiyorum,kim oldukları önemli değil