Okuyun sadece 5 dk...
76
●3.083
- 24-04-2007, 00:47:29D_A_X kesinlikle sana katılıyorum. Sadece ek bilgi olsun diye belirttim.
- 24-04-2007, 00:48:25Üyeliği durduruldutartışma yüzünden r10'dan ayrılmanızı anlamıyorum
- 24-04-2007, 00:48:39Misafirbirader zaten yeni kanunda bütün 18 yaşını geçmiş tc vatandaşlarının vergi kimlik numarası alması şartı var benimde vergi numaram var ama sen -18 isen bunlardan haberin olmayabilir tabi.cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2007, 00:50:50bende 19 yaşındayım benimde vergi numaram var arkadaşımD_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2007, 00:54:02Bencede DaX kalmalısın gitmen için bi neden yok herkes gordugunu sölemek zorunda aklına takılanları sorarak süphelerini gidermek senin en dogal hakkın uslubundada bi yanlıs yok bence yonetim konuyu degerlendirecektir zaten sen dogru olanı yaptınaytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2007, 00:56:15Üyeliği durdurulduben sevilen ve işimize yarayan insanların ufak bir tartışma yüzünden forumu bırakıp gitmelerine anlam veremiyorum,kim oldukları önemli değilAB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2007, 00:59:14Vergi numarası olarak artık tc kimlik numaramız kullanılıyor.
Batıserver müşterisinin sorununu misafirleriyle ilgileneceğine çözmüş olsaydı bugün bunlar yaşanmaz kimsenin başı ağrımazdı.
D_A_X ilk üyelerden olduğunu belirtmişsin böyle bir olay yüzünden bırakıp gitmen ne kadar doğru? Çocuk değilsiniz hiçbiriniz özür dilesin diyaloguna girmeye gerek yok.Farkındamısınız bilmiyorum ama diğer sorunu olduğu için konuyu açan arkadaş yok onun sorunu çözüldümü hala bilmiyoruz.