aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tartışma yüzünden r10'dan ayrılmanızı anlamıyorum
Bencede DaX kalmalısın gitmen için bi neden yok herkes gordugunu sölemek zorunda aklına takılanları sorarak süphelerini gidermek senin en dogal hakkın uslubundada bi yanlıs yok bence yonetim konuyu degerlendirecektir zaten sen dogru olanı yaptın