D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birader zaten yeni kanunda bütün 18 yaşını geçmiş tc vatandaşlarının vergi kimlik numarası alması şartı var benimde vergi numaram var ama sen -18 isen bunlardan haberin olmayabilir tabi.
bende 19 yaşındayım benimde vergi numaram var arkadaşım