cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence daha uzatmayalım bu konuya batıserver en iyi cevabı verecektir çünkü en iyisini bilen yine odur ve savunma hakkı vardır...
Kapak olsun dedi daha ne diyecek

Okadar komiksinizki şuan kurduğunuz cümlelere kahkahalarla gülüyorum