BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
napalım ;
bahsi mevzu firma ismi olunca hele bir de şaklabanlar kirletince mecburen böyle yapıyoruz.
sen olsan acaba ne yapardın merak ettim
mynet.com da haber mi yayınlardın
aaa yoksa google de ana sayfaya index mi atardın
Nasılki istediğin zaman açtığın konuyu kapatma hakkına sahip değilsen !

Nasılki yanlış kategoriye konu açma hakkına sahip değilsen !

Nasılki bir üyeyle yaptıgın özel konuşmayı ticari rantların ugruna forum etiği dışında yayınlaman dogru değilse !

Forum üyelerine hakaret etme hakkınada sahip değilsin.

Şuan yetkim olsaydı bu forumda 1 dk duramazdın emin ol.