birşey yazmayacağım , gerçekleri arkadaşlar gördü

moderatör arkadaşa rica ettim zaten.
bu yazıyı bir süre silmesi için.
Benim gördüğüm tek şey Forumu kişisel(ticari) amaçları uğruna kullanan bir hostçu.
edit: Bu forumda hiçbir üye Kafasına göre Konu açıp istediği zaman sildirme hakkına sahip değil