ben konu uzamasın o levhadan sonra forumu bırakmayı kabul ediyorum diyoum ama hala batı firma diyorsunuz madem uzatıyorsunuz bu yazdıklarımı okuyun.
ben 7 senelik muhasebe eğitimi almış bir insanım ve batı firma değil diyorum şimdi bunu nasıl söylersin adamın levhası var diyeceksiniz anlarsanız anlatıyorum.

türkiyede her vergi veren kişi firma değildir.
ünvan olarak bu ünvan hiçbir sanayi ve ticaret odasındada tescilli değildir. ben bugün aynı isimde şirket açarım ve bu adamın şirketini kapattırırım adımı kullanıyor diye.

siz bu adamı mahkemeye verirken batı serveri mahkemeye veremezsiniz şahsına dava açmanız gerekir çünki ortada bir şirket yok şahıs şirketi var.
ama ben genede söylediğim laf nedeniyle forumu bırakıyorum daha fazla uzatmazsanız sevineceğim.