batıserver o konuya hiç girmemiştim demin baştan sona okudum.

haklılığın veya haksızlığın konusunda birşey demiyorum

lakin ortada bir suçlama yapıldı firma olmadığına dair.

sende kapı gibi kanıt gösterdin.

iddia sahibi dax senden ricam özür dilemendir.aksi takdirde ban yememen için hiçbir neden göremiyorum ki ticaret de bir kere karalandınmı geri dönüşü olmaz.

sende bunu yaptın.