D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hostbank bana yapmam gerekenleri 2. kez söylüyorsun bende seni 2. kez uyarıyorum benim yaptıklarımdan sen sorumlu değilsin bana ne yapacağımı söyleme.

ben şu anda hala bu adamın firma olduğuna ve ofisi olduğuna inanmıyorum bu benim düşüncemdir.
seninle tartışmayacağım

uzar gider sonra.

adam firma mı değil mi tartışması yapma.çünkü firma.

ama ofisi var mı diye merak ediyorsan gider yerinde ziyaret edersin.

buradan küfürleşmek mantıksız.

yazık ediyorsunuz