Hayır Dax Özür dileme Çünkü Özür dilenecek hiçbirşey yapmadın.
Asıl Sana hakaret eden ve seninle yaptığı Özel konuşmaları burada yayınlayarak ticari bir karmaşa içinde insan ahlaklığını hiçe sayan İnsanlar özür dilesin.
Dax 'ın banlanmasını gerektirecek HİÇBİRŞEY YOK FORUM KURALLARINA GÖRE.