Ne burası arkadaslar yarısma programımı kim gitsin kim kalsın oylamaya sunalım o zman bırakın böle konusmayı gidicek olan varsa ceksin gitsin sölemeye gerek yok propagandaya dönüstü olay resmen
propoganda yapmak isteseydim bu başlığı ben açardım.
son mesajımı başlığa yazamadım adam özel mesaj attım. propoganda yapmak isteseydim özel mesaj atmazdım foruma yazardım.
ama adam burada benim onuruma bir yazı yazmaya kalkarsa ona gereken cevabı veririm.
ben bu foruma açıldığında beri üyeyim ve bir kere bile kimse onurum hakkında yazı yazmamıştır çünkü ben bunu gerektirecek bir şey yapmamışımdır.
ama bu arkadaşın onuru ile ilgili çok mesaj vardır benin bu forumda para veya dolandırıcılıkla ilgili bir kere bile adım anılmamıştır ama bu adamla ilgili mesajları arasan bulabilirsin.